PRESS RELEASE ahead of SoZa event – Dutch

——————————————–PERSBERICHT———————————————–

Titel:  SUN DANCERS DEELT GRAAG SALSA PASSIE MET VLUCHTELINGEN EN MENSEN MET BEPERKINGEN

Met hun eerste optreden op 5 april in de SoZa gaan de Sun Dancers los. Sun Dancers Collective wil mensen bij elkaar brengen en hun fysieke en geestelijke welzijn al salsa dansend een boost geven. Op deze leuke, vrolijke manier brengen zij direct energie en vreugde bij diegenen die dat juist nodig hebben.Het nieuwe Sun Dancers Collective brengt salsa-dansende expat-vrijwilligers samen met statushouders, mensen met beperkingen en vluchtelingen. Het team van jonge vrolijke expats wil dolgraag vrijwilligerswerk doen, en wel dansend, omdat dans een internationale
taal is die ook prima spreekt. Hun eerste project, speciaal voor status houders èn belangstellenden, is op 5 april in het SoZa in Den Haag, tegenover het station Laan van NOI.Mee doen? Kom naar de SoZa ingang Noord, Wilhelmina van Pruisenweg 55, Den Haag. Van 18:00-19:00 is er een hapje en een drankje, om 19:00 een salsa demo en om 19:15 start de gratis workshop, gevolgd door vrolijk & vrij dansen. Aanmelden kan hier: https://www.sundancers.eu/nl/nu/

Organisaties in Den Haag en omgeving die Sun Dancers willen uitnodigen zijn worden harte uitgenodigd om contact op te nemen via onze website.

—————————————-EINDE PERSBERICHT—————————————–

NOOT VOOR DE REDACTIE:

Contactpersoon voor meer informatie:

Marjoline van der Jagt, Marjoline@sundancers.eu , mobiel: 06 2825 3115

Meer weten? Kijk op onze site: https://www.sundancers.eu/
————————-

BIJGAANDE AFBEELDING MAG GRATIS EN RECHTENVRIJ WORDEN GEPLAATST.